Ημερολόγιο

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Πολυφωνία

Κατόπιν κάποιων εύστοχων απόψεων και σκέψεων, που κάποιος "συνάδελφος" πατέρας είχε την πρωτοβουλία να μου στείλει, θα ήθελα να πω κάποια πράγματα προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Εγώ διατηρώ τον τίτλο του διαχειριστή αυτού του ιστολογίου, γεγονός που μου δίνει κάποιες "υπερεξουσίες", δηλ. μπορώ να προσκαλώ ανθρώπους να το παρακολουθήσουν, μπορώ να εκχωρώ δικαιώματα συντάκτη σε όσους μου το ζητούν, μπορώ να διαγράψω (και θα το κάνω) όποιον υπερβεί τα όρια της αξιοπρέπειας και του πολιτισμού στο τρόπο που θα εκφραστεί. Η τήρηση των ορίων αυτών ήταν και η μοναδική παράκληση/απαίτηση από την πλευρά μου από την πρώτη μέρα. Τα παραπάνω δικαιώματα δεν με διαφοροποιούν όμως σε τίποτε άλλο από όλους τους υπόλοιπους αναγνώστες και συμμετέχοντες στη προσπάθεια αυτή. Όποιος ενδιαφέρεται να διαβάσει το γενικό κανονισμό, θα τον βρεί στην πολιτική περιεχομένου.
Μια πολλή εύστοχη παρατήρηση που δέχθηκα αφορούσε τις διαθέσιμες απαντήσεις στην ψηφοφορία για τη 17η Νοέμβρη. Τι πρέπει να κάνει κάποιος που δεν καλύπτεται από αυτές; Δύο λύσεις θα μπορούσα να δώσω. Η πρώτη θα ήταν να αναρτήσει ο ίδιος ένα άρθρο εκφράζοντας την άποψή του και η δεύτερη να μου ζητήσει να προσθέσω τις επιπλέον πιθανές απαντήσεις ώστε να έχει πλεόν τη δυνατότητα (αυτός και άλλοι) να τις επιλέξουν.
Με αφορμή τα παραπάνω...θέλω να προτρέψω ξανά όλους να συμμετέχουν ενεργά σχολιάζοντας τα άρθρα. Με μεγάλη χαρά θα ανταποκριθώ σε κάθε αίτηση να γίνει κάποιος συντάκτης. Αν κάποια στιγμή το blog αυτό πάψει να μπορεί να διαχειρίζεται ικανοποιητικά τις ανάγκες των μελών του, θα αναλάβω κάθε κόστος ώστε να περάσει σε κάτι άλλο (ένα πιο εξελιγμένο blog από πλευράς δυνατοτήτων) και να καλύψει ικανοποιητικά και σε βάθος χρόνου τις ανάγκες του συλλόγου μας. Ο δικός μου γιός είναι στην πρώτη δημοτκού και ακολουθεί και η κόρη μου που είναι 2 χρόνια μικρότερη. Αυτό σημαίνει ότι θα έχω ενεργό ρόλο στο blog τουλάχιστον για τα επόμενα 8 χρόνια (καλά να είμαστε!). Στο διάστημα αυτό ελπίζω να μεγαλώσει τόσο πολύ ώστε να χρειάζονται περισσότεροι του ενός διαχειριστές οπότε έτσι να υπάρξει και μια διέξοδος για την πορεία του γενικότερα στην πάροδο των ετών.
Σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.